Аналіз ЗДО № 6 «Веселка» Нетішинської міської ради за 2022– 2023н.р
Напрям 1. Оцінка організації освітнього середовища |
|
Вимога 1. Забезпечення комфортних і безпечни х умов навчання та праці |
|
Критерії |
Бал |
Критерій 1. Приміщення та територія закладу дошкільної освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці. |
4 |
Критерій 2. Заклад дошкільної освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми. |
3 |
Критерій 3. Здобувачі освіти та працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх. |
4 |
Критерій 4. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу дошкільної освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях. |
4 |
Критерій 5. У закладі дошкільної освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти. |
4 |
Кількість балів |
3,8 |
Вимога 2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
|
Критерій 1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу. |
4 |
Критерій 2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі дошкільної освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини. |
3 |
Критерій 3. Директор та виховательметодист, педагогічні працівники протидіють булінгу (цькуванню), іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви. |
4 |
Кількість балів |
3,6 |
Вимога 3. Формування інклюзивного, розвивального освітнього простору. |
|
Критерій 2. У закладі дошкільної освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
4 |
Критерій 3. Заклад дошкільної освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти. |
4 |
Критерій 4. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя. |
3 |
Кількість балів |
3,6 |
Вимога 4. У закладі функціонує інформаційна система |
|
Критерій 1. Наявний комплекс інформаційних та технічних засобів. |
3 |
Критерій 2. У закладі функціонує система програмних та організаційних засобів. |
3 |
Кількість балів |
3,6 |
Загальна кількість балів |
14балів |
За результатами самооцінювання якості освіти Закладу дошкільної освіти «Веселка» Нетішинської міської ради у 2022-2023 навчальному році визнано високий рівень освітнього середовища (14 балів).
№ |
Оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО за шкалою ECERS - 3 |
бали |
Простір і вмеблювання |
||
1. |
Внутрішній простір |
7 |
2. |
Умеблювання для догляду, гри та навчання |
7 |
3. |
Облаштування групового простору для гри та навчання |
6 |
4. |
Місце для усамітнення |
4 |
5. |
Візуальне оформлення простору, пов’язане з дітьми |
7 |
6. |
Простір для розвитку великої моторики |
6 |
7. |
Обладнання для розвитку великої моторики |
2 |
Загальний бал: 6 балів |
||
Повсякденні практики особистого догляду |
||
8. |
Споживання їжі |
4 |
9. |
Туалетно-гігієнічні процедури |
7 |
10. |
Здоров’язбережувальні практики |
7 |
11. |
Безпека |
7 |
Загальний бал: 6 балів |
||
Мовлення та грамотність |
||
12. |
Допомога дітям у розширені словника |
7 |
13. |
Заохочення дітей до мовлення |
7 |
14. |
Використання персоналом книжок у роботі з дітьми |
7 |
15. |
Заохочення дітей до користування книжками |
7 |
16. |
Знайомство з друкованим текстом |
6 |
Загальний бал: 7 балів |
||
Види навчально – пізавальної діяльності |
||
17. |
Дрібна моторика |
6 |
18. |
Мистецтво |
7 |
19. |
Музика та рух |
6 |
20. |
Кубики |
6 |
21. |
Рольова гра |
6 |
22. |
Природа/наука |
7 |
23. |
Математичні матеріали та види діяльності |
7 |
24. |
Математика в повсякденому житті |
7 |
25. |
Розуміння зображувальних чисел |
6 |
26. |
Сприяння прийняттю різноманітності |
7 |
27. |
Правильне використання технологій |
4 |
Загальний бал: 7 балів |
||
Взаємодія |
||
28. |
Нагляд за діяльністю пов’язаний з великою метою |
7 |
29. |
Індивідуалізоване навчання, учіння |
7 |
30. |
Взаємодія персоналу з дітьми |
7 |
31. |
Взаємодія між однолітками |
7 |
32. |
Дисципліна |
7 |
Загальний бал: 7 балів |
||
Структурування програми |
||
33. |
Зміна діяльності (переходи) та час очікування |
7 |
34. |
Вільна гра |
7 |
35. |
Загальногрупові діяльності: гра та навчання |
7 |
Макс. загальний бал: 7 балів |
||
Отриманий загальний бал: 6,4 балів - високий рівень |