вересень - жовтень
К- сть дітей |
Ум. позн |
Фізичний розвиток та здоров’я |
Соціальний розвиток |
Природничо-екологічний розвиток |
Предметно-практична діяльність |
Ігрова діяльність |
Сенсорно-пізнавальний розвиток |
Мовленнєвий розвиток |
Узагаль нення |
|||||||
36 дітей (32 обс) |
|
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к – ть д - й |
В |
5 |
16 |
5 |
16 |
4 |
13 |
6 |
19 |
6 |
19 |
2 |
7 |
2 |
7 |
4 д.- 13% |
|
Д |
23 |
72 |
15 |
47 |
13 |
40 |
16 |
50 |
20 |
62 |
13 |
40 |
11 |
34 |
16 д.-50% |
|
С |
3 |
9 |
12 |
37 |
14
|
44 |
10 |
31 |
6 |
19 |
13 |
40 |
16 |
50 |
11 д.-34% |
|
П |
1 |
3 |
0 |
0 |
1 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
13 |
3 |
9 |
1 д.- 3 % |
Фізичний розвиток та здоров'я: Більшість дітей також мають достатній рівень розвитку у цій області (72%), що, в цілому, є задовільним результатом. Однак слід відмітити, що деякі діти (16%) показують високий рівень розвитку, а інші (9%) - середній, що також важливо враховувати в плануванні навчального процесу та фізичних занять.
Соціальний розвиток: Велика частина дітей (47 %) показали достатній рівень соціального розвитку, що свідчить про успішність освітніх програм з цієї області. Проте слід врахувати, що (37%) дітей також мають середній рівень, тому може знадобитися додаткова увага до соціальної адаптації.
Природничо-екологічний розвиток та інтерес до природи: Більшість дітей (40%) виявили достатній рівень розвитку в цій області, що може бути відображенням ефективних освітніх програм. Проте слід враховувати, що існує група (13%), яка має високий рівень розвитку, що може вказувати на інтерес до природи та можливість розвитку цього напрямку.
Предметно-практична діяльність: Більшість дітей (50%) виявили достатній рівень у цій області, що, можливо, відображає ефективність методів навчання та стимулювання практичних вмінь. Проте варто врахувати, що 19% дітей мають високий рівень у цій області, що може свідчити про їхню активність та зацікавленість у практичній діяльності.
Ігрова діяльність: Більшість дітей (62%) також виявили достатній рівень у цій області, що може свідчити про ефективність організації групових занять та розваг. Але слід врахувати, що є деякі діти (19%), які виявили високий рівень ігрової активності, що може бути викликом для організації занять та стимулювання творчого розвитку.
Сенсорно-пізнавальний розвиток та розвиток почуттів: Більшість дітей (40%) виявили достатній та середній рівень у цій області, що може відображати ефективність методів стимулювання сенсорного розвитку. Проте слід врахувати, що існують діти (7%), які мають високий рівень у цій області, що може бути важливим для подальшого розвитку цих навичок.
Мовленнєвий розвиток: Більшість дітей (50%) також виявили середній рівень у цій області, що може свідчити про не достатню ефективність методів розвитку мовлення. Але слід врахувати, що існують діти (7%), які мають високий рівень у цій області, що може свідчити про їхню готовність до активної комунікації та навчання.
Узагальнюючи, бачимо, що більшість дітей мають достатній та середній рівень розвитку в різних аспектах. Однак, варто звернути увагу на тих, хто виявляє високий або низький рівень у певних областях, щоб забезпечити індивідуальний підхід до розвитку кожної дитини. Також важливо продовжувати роботу з удосконаленням програм і методик розвитку дитини в усіх аспектах.
Група |
К-ть дітей (обсте жені) |
Готовність сформована повною мірою (високий рівень) |
Готовність достатньо сформована (достатній рівень) |
Готовність знаходиться в стадії формування (середній рівень) |
Готовність до навчання є умовною (початковий рівень) |
Дитина до школи не готова |
№5 |
16 |
37,5% (6 дітей) |
50% (8 дітей) |
12,5% (2 дітей) |
0% |
0% |
№12 |
16 |
62,5% (10 дітей) |
37,5% (6 дітей) |
0% |
0% |
0% |
Загальний резуль тат |
32 |
50% (16 дітей) |
43,6% (14 дітей) |
6,4% (2 дітей) |
0 % (0 дітей) |
0% (0 дітей) |
Загальний результат показує, що більшість дітей мають високий або достатній рівень психологічної готовності до школи. Тільки дуже маленька кількість дітей знаходиться на початковому рівні, а жодна дитина не є не готовою до школи.
У цілому, обидві групи показують задовільні результати у психологічній готовності до школи, але група №12 має більш високий рівень готовності, що може свідчити про ефективність підходів до розвитку цих дітей.
Показники за кваліметричною моделлю старший дошкільний вік.
квітень - травень
Кількість дітей |
Ум. позн |
Фізичний розвиток та здоров’я |
Соціальний розвиток |
Природничо-екологічний розвиток |
Предметно-практична діяльність |
Ігрова діяльність |
Сенсорно-пізнавальний розвиток |
Мовленнєвий розвиток |
Узагальнення |
|||||||
43 дитини (36 обс) |
|
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к-сть д-й |
% |
к – ть д - й |
В |
19 |
53 |
19 |
53 |
20 |
45 |
21 |
47 |
21 |
58 |
18 |
50 |
10 |
28 |
19д.-53% |
|
Д |
10 |
28 |
10 |
28 |
19 |
43 |
16 |
36 |
9 |
26 |
10 |
28 |
16 |
44 |
8д.-22% |
|
С |
7 |
19 |
7 |
19 |
5 |
12 |
7 |
17 |
6 |
16 |
8 |
22 |
10 |
28 |
7д.-19% |
|
П |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2д.-6% |
Показник високого рівня на кінець навчального року збільшився на 14%, достатнього рівня на 11%, знизився середній рівень на 3 % у зв’язку зі збільшенням достатнього та високого рівня знань дітей. Дітей з початковим рівнем знань не виявлено.
Найнижчі показники зустрічаються в таких напрямках: «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Мовлення дитини». Найвищі показники засвоєння програми в освітніх напрямках: «Дитина у світі мистецтва» ,«Гра дитини», «Особистість дитини» та «Дитина в соціумі».
Психологічна готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі.
Група 9-усього 22 дитини, кіл-ть обстежених за тестом Керна-Йерасика 16, кіл-ть обстежених за те
стом ВМІ;
41 дитина-це загальна кількість дітей, з них 26 дітей пройшли обстеження за тестом Керна-Йерасика, та 26 дітей обстежилось за тестом ВМІ.
Хлопчиків – 21, дівчаток – 20, з них:
-4 дітей з ООП, які за даними методиками не обстежувались.
-2 дітей не ходить.
-6 дітей виїхали за кордон.
-3 дітей ВПО повернулись додому
Висновок щодо отриманих результатів обстеження.
За тестом шкільної зрілості Керна-Йєрасика:
-кількість дітей високого рівня готовності - 53%;
-кількість дітей середнього рівня готовності - 44%;
-кількість дітей низького рівня готовності - 3%.
За тестовою методикою «ВМІ»:
-кількість дітей високого рівня - 62%;
-кількість дітей середнього рівня - 38%;
-кількість дітей низького рівня - 0%;
Показники обстеження виконання основних рухів дітьми на травень 2023 р.
Вікова група |
Стрибки з місця |
Біг |
Кидання торбинки з піском на дальність |
Молодший дошк. вік (№10, 8), 35 д. Підготовча: 4 д. Спец. гр..: 1 д. Не обстежено: 8 д. Обстежено: 22 д. |
В. н. – 11 д. – 50% Н. – 11 д. – 50% Н. н. – 0 д. – 0% |
В. н. – 0 д. – 0% Н. – 18 д. – 81,8% Н. н. –4 д. – 18,2% |
В. н. – 4 д. – 18,2% Н. – 18 д. – 81,8% Н. н. –0 д. – 0% |
Середній дошк. вік (№5, 12), 35 д. Підготовча: 6 д. Не обстежено: 9 д. Обстежено: 20 д. |
В. н. – 11 д. – 55% Н. – 9 д. – 45% Н. н. –0 д. – 0% |
В. н. – 0 д. – 0% Н. – 16 д. – 80% Н. н. – 4 д. – 20% |
В. н. – 6 д. – 30% Н. – 14 д. – 70% Н. н. – 0 д. – 0% |
Старший дошк. вік (№9, 6), 41 д. Підготовча: 4 д. Спец. гр..: 1 д. Не обстежено: 13 д. Обстежено: 23 д. |
В. н. – 8 д. – 34,8% Н. – 15 д. – 65,2% Н. н. – 0 д. – 0% |
В. н. – 0 д. – 0% Н. – 19 д. – 82,6% Н. н. – 4 д. – 17,4% |
В. н. – 3 д. – 13% Н. – 20 д. – 87% Н. н. – 0 д. – 0% |
Списковий склад: 111 д. Кількість обстежених дітей: 65 д. Підготовча: 14 д. Спец гр..: 2 д. Не обстежено: 30 д. |
В. н. – 30 д. – 46,1% Н. – 35 д. – 53,9% Н. н. – 0 д. – 0% |
В. н. – 0 д. – 0% Н. – 53 д. – 81,5% Н. н. – 12 д. – 18,5% |
В. н. – 13 д. – 20% Н. – 52 д. – 80% Н. н. – 0 д. – 0% |