УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Протягом навчального року 2023-2024 у закладі було створено три інклюзивні групи, де працювали три асистента вихователя.
Деякі ключові аспекти роботи нашого закладу:
Спеціальні умови: Наявність пандусів, ресурсної кімнати, а також безперешкодний доступ до всіх приміщень допомагають забезпечити дітям з особливими освітніми потребами комфортне навчання та інтеграцію в освітній процес.
Взаємодія з батьками і фахівцями: Постійна взаємодія з батьками дітей з особливими освітніми потребами, а також з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, є важливим елементом успішного впровадження інклюзивної освіти. Це допомагає забезпечити нам необхідну підтримку та розвиток дітей в освітньому процесі..
Команда психолого-педагогічного супроводу: Наявність команди психолого-педагогічного супроводу свідчить про серйозний підхід до психологічної та педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Ця команда надаває індивідуальну підтримку та розвиток для кожної дитини відповідно до її потреб.
Додаткові корекційно-розвиткові заняття: Організація додаткових занять з вчителем-логопедом та практичним психологом є важливим елементом успішної інклюзивної програми. Ці заняття можуть сприяти розвитку не лише освітніх навичок, але й соціальних та комунікативних вмінь дітей з особливими потребами.
Дані заходи демонструють системний та комплексний підхід нашого закладу до реалізації інклюзивної освіти, спрямованої на створення рівних можливостей для всіх дітей незалежно від їхніх особливостей та потреб.
Ресурсна кімната
Облаштований пандус